طرح صدگام تا پرواز

(شادی وآرامش و سعادت)


دوستان عزیز آوای ملکوتی این طرح مجموعه ای صوتی(حاوی 102 تراک)از استاد گرامی  محمد شجاعی عزیز است که یکی از شاگردان گمنام ایشان زحمت کشیده اند و ان را اماده کرده اند این مجموعه حاصل حدودا هشت ماه کار تحقیقی بر روی مباحث استاد بوده که این فایل ها از بین حدودا نزدیک به یک هزار فایل صوتی با حساسیت بسیار فراوان بر اساس یک چینش پلکانی هدفمند به وسیله این دوست عزیزمان انتخاب شده است .

توضیح این طرح از زبان این دوست عزیز:

{{ این سی دی بر اساس تکنیک های بسیار جذاب و قوی برای آن دسته از دوستان تهیه شده که در نظام رابطه فردی خود باخداوند دچار یاس و ناامیدی بوده و یا بواسطه خاطرات گناهان گذشته راه را برخود بسته می بینند و یا اینکه اصلا بر اساس نوع زندگی خانوادگی و محیط اجتماعی پیرامون خود نسبت به معنویت و ارتباط با خداوند بدبین بوده و یا هیچ حسی نداشته و بی تفاوت هستند وهمچنین کسانی که می خواهند مسیر سعادت را گام به گام از ابتدا تا بلندای آن پیش بروند به همین منظور مباحث اولیه بکار رفته در این اثر از موضوعات بسیار جذاب و فوق العاده شیرین ، کاربردی و مبتلا به انتخاب شد که با تلفیق آن با موسیقی هایی خاص در ابتدا و انتهای هر مبحث جذابیت آن را دو چندان نمود و ضمنا مخاطب به هیچ عنوان در مباحث اولیه احساس نخواهد نمود که این یک سی دی معنوی برای آشتی دادن او با آسمان باشد که لازم به ذکر است  برای بیدار کردن فطرت مخاطب با بیان مطالبی دقیق برهانی و عقلی ، مخاطب مباحث را مطابق با حقیقت جان خودش می یابد  و در یک مواجه شیرین تسلیم حقیقت خواهد شد ، ان شاء الله . و نکته مهم اینکه بنده شخص مخاطب را یک انسان بسیار کم حوصله فرض کردم که بر همین مبنا این پروژه به لطف الهی آنچنان قدرتمند است که هر مزاج خشکی را نرم نماید ، و نکته بعد اینکه این مجموعه حتی برای افرادی چون بنده حقیر که سالها است از محضر اساتید استفاده میکنم به دلیل فطری و برهانی بودن مطالب بسیار بسیار راه گشا بوده که حتی بنده در حین کار بر روی این مجموعه استفاده های شگرفی برایم حاصل شد . (علی الخصوص مباحث 60 به بعد)

ضمنا از عزیزان درخواست دارم تا این سی دی بسیار تاثیر گذار را میان اقوام و دوستان خود منتشر کنند تا این شروعی باشد برای جذب عزیزان برای تکمیل فرم های مشاوره استاد و آغاز یک سیر الهی تحت سایه و نظارت استاد و شرکت در کلاس های ایشان (به همین منظور بنده حقیر با کمک یک بانی به عنوان نذر فرهنگی تعداد 000/30 عدد ازاین سی دی را با وجود مشکلات فراوان تکثیر و در سطح تهران توزیع نمودم ، لیکن این تعداد برای یک حرکت فراگیر بسیار کم بوده و شما نیز بتوانید در حیطه شهر و محل خود نسبت به انتشار این اثر با نیت بستر سازی برای ظهور مولا امام عصر (عج) قدم موثری را برداشته باشیم.

خداوند یاریمان بفرماید تا هر کدام به مقدار وسع خود موانع ظهور مولای غریبمان، تنها یادگار آل محمد (ص) را برطرف نماییم .

 

تعریف و بیانی دیگر از این طرح:

گلچینی از 100 مبحث به صورت قوص صعودی از فطرت تا معرفت بطوری که در 42 مبحث اول ، مسائل تقریبا انسانی و فطری مشترک در همه انسانها مطرح شده باشد و قصد این بوده تا دین الهی را بر اساس "فطرت الله الذی فطر الناس علیها " اثبات کند و بتواند هر فرد طبیعت گرا را با برهان تسلیم کند. و این کار بسیار مشکل و تخصصی بود چرا که باید از صفر شروع شود و مباحث برای جلب اعتماد مخاطب حتی الامکان باید اوائل کار کاملا فطری بوده و برای مخاطبینی که نسبت به معنویات نگرش منفی دارند به هیچ وجه حساسیت ایجاد نکند تا کم کم او را از جایی که فکرش را نمی کند (فطرت و درون خودش) بتوان به مسیر باز گرداند و به همین منظور بنده ساعت ها مبحث مختلف را شنیده و این چیدمان را انتخاب نمودم . {{


1-اگر میخواهید مسیر سعادت را گام به گام از ابتدا تا بلندای آن پیش بروید فایلهای زیر را گوش کنید .

2-فایلهای صوتی زیر فایلهای معمولی نیستند ،

3-در هر مرحله ای که هستید فایلهای صوتی زیر را امتحان کنید ....

4-اگر مشکل روحی دارید اگر مشکل ازدواج ، مشکلات خانوادگی دارید و اگر طالب سیر معنوی و سلوک واقعی به سوی خدا هستید ... بسم الله با فایلهای صوتی زیر شروع کنید...

5-درسهای استاد شجاعی حکم این را دارد که شما بهترین کتابهای اخلاق و عقاید و مهارتهای زندگی یک انسان الهی را در جامعه کنونی گذرانده اید .

6-فایلها از شماره 60 به بعد وارد فاز بالاتری خواهند شد که پیش زمینه استفاده و فهم کامل آنها گوش دادن مباحث از ابتدا می باشد .

7-فایل 1 الی 4 کاملا کاربردی می باشند - ضمنا موضوع فایلها تقریبا بعد از هر 5 یا 10 شماره  تغییر کرده و یک پله بالاتر می رود .

8-فایل ها از شماره 101تا 204شماره گذاری شده اند


تمام فایل های طرح صدگام تا پرواز(شادی و آرامش و سعادت) را

 به سهولت


 از اینجا دانلود کنید



معرفی استادشجاعی